Hissar!!!

Hejsan. Jag måste ta och hissa Linn Strelin. Världens coolaste bloggare. Tycker att hennes blogg är väldigt fin. Designen är fin och headern. Hon skriver toppenbra och bor nära mig ;). Hennes hästar Putte och Picasso är helt underbart fina!! Hon rider jättebra och tar jättefina kort! Hela Linn är grym!! Har läst hennes blogg ett rätt bra tag nu! Jag fastnade vid den direkt! Hur bra som helst!!! :D. Kommer inte sluta läsa Linns blogg! Det vet jag! Linns blogg är speciell. Den är en utav mina favoritbloggar! Linn var med om en ridolycka också! Jag tycker det är grymt bra av Linn att hoppa upp på samma häst igen och dessutom rida igen! Det kunde gått väldigt illa. Men som tur gick det bra för både Linn och Putte :'). Hon matchar också väldigt bra. Linn, kom ihåg, du är GRYM! / Lydia

åh så himla fin Picasso är asså <3
Putte också :)

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Linn Strelin

SV: Sött! :) Länkade till detta för ett tag sedan ;)

2011-12-06 @ 21:23:32
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback