världens bästa dag!

SHIT! Jag har verkligen haft världens bästa dag idag! så sjukt roligt har jag haft. grym dag! guuuud vad nöjd jag är asså. Först på FM så red jag dressyr med Linnéa :). Cimba gick inte fram så bra i början men det gick väldigt mycke bättre sen! Han gick på tyhgeln mycke mer o blev avslappnad. Han var väldigt fin då!!! älskar min poniiiie <3. Sen typ badade vi i walltorps nergrävda pool. skit roligt. sen åt vi. Efter det gick vi ner till stallet och pysslade med hästarna. Vi sadlande och tränsade. Efter det red vi ut en sväng. Vi skritta,trava och galopperade. Cimba var lite busig men det gick bra endå ♥. Imorrn ska vi hoppa <3<3<3. VÄLDIGT roligt ;). Hoppas att det går bra bara. min ponny är världens bästa ponny ♥. puss från Cimba och mej.
<3

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: moa

tack för gästbloggningen :) <3

2011-07-19 @ 20:43:17
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: moa

hihi, händer det något skojj nu på sommaren då? ;) <3

2011-07-20 @ 17:00:16
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback