har inte kunnat blogga :(

Hej bloggen' glömte att göra ett inlägg innan jag åkte förlåt.... Ja o min familj har varit i finland. Vi åkte dit med en viking line båt. Det har varit jätteroligt. Jag har tagit väldigt många bilder kan man säga :D. Dom får ni nån dag :). Jag har försökt att mobilblogga men det har inte gått att logga in :s. Men vi har iaf haft väldigt kul :) Men nu får ni några bilder som jag hittade på google.
Vid den här var vi. Den var gryym :D.
På detta hotell sov vi :). Det var fint! :).
åkte med denna båt :) Den var nice :)
där fick ni några bilder från google (; ha det bra!

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: wilmis

snygga bilder var det kul i finland då!???

2011-07-29 @ 11:27:22
Postat av: mathilda

Vilket lyxxhotell :OOO

Vare fint i hotellrummet ?

2011-07-29 @ 11:49:10
URL: http://mathildaivansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback