ett inlägg om dagen!

Hej bloggen :)
Har varit ute och cyklat nu. Men typ  bara hemma på våran gård ;). Imorrn ska mamma och jag gå upp vid ungefär 7 och då ska vi åka till stallet och rida :D. Red ju idag med detv gick kanon bra. Jag red upp L:C 1 :). Asså ett dressyrprogram för er som inte visste :). Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll xD. puss&kramiiiis
Hej bloggen :)
Har varit ute och cyklat nu. Men typ  bara hemma på våran gård ;). Imorrn ska mamma och jag gå upp vid ungefär 7 och då ska vi åka till stallet och rida :D. Red ju idag med detv gick kanon bra. Jag red upp L:C 1 :). Asså ett dressyrprogram för er som inte visste xD.  har ni gjort idag då? Jag har ju som sagt ridit och sen har jag vart med Mathilda :). Vi badade i hennes pool :). Det var as skönt eftersom det har varit JÄTTE varmt idag !! Men  vi åt jordgubbar och glass också! MUMS ! :D. Men nu sitter jag här och typ kollar runt på andras bloggar och hör att det mullrar :(. Jag sitter just nu ute också! Hoppas att det inte blir åska! Jag  hatar verkligen åska asså! Det är nästan det värsta som finns!!! ;o.  Nu får ni en bild som är tagen precis nyss.
hihi :D Men ni får ha  det så bra puss&kramiiiisar

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: lisa

bra inlägg!sööt du är ;)<3

2011-07-07 @ 22:26:17
Postat av: moa

ja verkligen! :) <3

2011-07-08 @ 00:57:27
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback