TRÄNING :D

Igår va jag Mathilda på förmiddan,vi rida på min whiteboard , va ute med Diesel
(hund) och lite :) ,sen kom mamma hem och då bytte mathilda o jag om ja bytte
om till ridkläder och hon typ mysbyxor o så,sen åkte vi till stallet,borstade Cima
o mocka o lite.Sen lastade vi Cimba o åkte till Walltorp,ddär red jag med Linnéa 
och Bosse .Vi red dressyr för bästa Emma .Cimba gick typ asbra.Cimba har ju sprulat
lite och så o han strulade ingenting igår :D.Igår älskade jag honom verkligen :D.
Asså han var sjukt bäst igår hihi.Men  vi typ tränade på skänkelvikning och lite och
det kunde ju Cimba asbra för vi har ju tränat på det för Josse med :D.Bosse var också
as duktig :D.Han gick också skitbra :).Jag älskar min ponniiiee :D <3<3   
                                              Puss Lydiia <3

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: mathilda

Han var jätte duktig <333333333

2011-01-27 @ 07:51:35
URL: http://birklove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback