alltmöjligt

hejsan!
igår så vare skola först :/.vci gjorde typ inget kul i skolan.som vanligt.
efter skolan red jag ponnieeebuuus.Ddet gick asbra :D .Sen åkte jag hem o fixade mej
sen åkte jag till Almizz på förfeast o då var Mathilda o Mika där också ;).Vi sminkade oss
m.m,vi fick drinkar o  ostbågar o godis o lite med ;)<3.Sen drog vi till discot :).Vi kom typ dit klockan,
fem över 6 eller ngt det började ju 6 så ,haha vi kom nt så sent iaf.Vi önskade en låt September-Mikrofonkåt
om ngn inte har hört på den så måste ni det den äger lixom!.September,tyckte jag inte var så bra förut men nu efter "så mycket bättre" .Hon sjunger ju sjukt bra ,andra låten från "så mycket bättre" med henne som ja tkr ä bra är "vem ska jag tro på". Den är också sjukt bra ;D.A men vi var på discot till typ 9 :D.Ja tkr vi skulle få va till 10 =).Men "småknattarna" åkte hem vid 8 :D .Det vart mke roligare när dom åkte hem !!.eller vad tkr ni som va på discot :D?.Jag ska väl snart till stallet o fixa lite ,sen blir det väl att ta det lungt idag :P.Fast nu har vi ju sportlov :D.Lov äger att ha :D.man kan vara uppe länge ,man kan rida mitt på dan och massa roliga saker som man inte hinner med när det är  skola också. Puss från Lyzzan


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Mathilda

det var fett kul juuee =)bara att vi dansade inte så mkt :/

2011-02-20 @ 10:12:56
URL: http://birklove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback