Skriver lite om dagen! (:

Idag har jag vart på City Gross med mamma (: .
På CG köpte jag ponnymagasinet den äger juh!! <3
Det stog ju om PONNYAKUTEN där i och det underbara sidor
om ponnnyakuten! <33.det står att dt kanske ka bli säsong
3 av ponnyakuten! ♥♥.Då ska jag söka in!♥ Och hoppas det
blir en säsong till för alla er som undrar så är ponnyakuten
säsong 2 i SKÅNE hos Tobbe Larsson nu!!!♥♥.Asså det spelas
in nu <33.Dt håller på typ till 26 Juni gör dt!♥.Kanke skulle åka
till Såne och åka till till Tobbe och fråga om jag får komma in xD.
Ne skoja bara xD.Sen har jag vart med Mathilda också,reed inte idag
ska rida imorrn tror jag xP.Sen har vi vart i LKPG också <3.Vi var på
Hööks vi var dom första kunderna där idag <3 xP.Köpte en gummisnodd
som mamma och jag ska dela på till våra hästar (Fat mamma behövde den
mest fast ska prova) (Y). Imorrn blire sommarstugan och smörgstårta! <3
Hare bra ! ////Lydiiia♥

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback