ridning och Vadstena och ajaj :( <3

Heeej!!   Idag har jag vart i Vadstena hos mormor och morfar :).
Vi fick mat och fika m.m.Aa vi var där typ i 3 timmar och sen åkte
vi hem och sen åkte jag upp till stallet och red på Golle! <3.Jag hoppade
80cm :D.Med den där lille skiten !<3=D.Sen när jag hade ridit duschade
jag Golle ,Han tyckte det var as skönt!  =D.Sen släppte jag ut honom i hagen
han rullade sig direkt som vanligt! (; den lille busen!.Sen när jag stog jag vi
Flundran då så blev han rätt för nått och hoppa åt sidan där jag stog och då
blev jag trampad av honom :/.Han väger ju också 600kilo :/.Inte så skönt!!!
Nee men så är livet !!! skit i det jag älskar honom ändå !!!! <33333
                    ///Lydiiiiiiia <3

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback