Nu har jag vart på ridläger !

Hejsan alla bloggläsare!.Idag är jag i sommarstugan :).Det är inte så fint väder...
men ja det ä så ibland ;).Söndag-Onsdag var jag på ridläger .Det va det bästa lägret
i hela Sverige under sommaren bestämmer jag =).Vi var i Motala och åt glass m.m
vi hade skämtlekar också xD.Ebba Fransson,Saga Rydin Irebro,Linnéa Hansson o Lydia
Hektor (jag).Sen på Onsdagen så hoppade vi och hade med omhoppning =).Sen red vi också L:C 1 :).
Det var VÄRLDENS BÄSTA LÄGER SÄGER JAG BARA :) <3.Nu kommer bilder :)

världens bästa Goliath <3
ni får dom andra bilderna i ett annat inlägg för datan dampar!

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: moachristensen(L)värendspål

vad kul:) du får komma på dressyr tävlingen här och köra lc:1 ;)

det är patricias gammla häst va?:)<3

2010-08-15 @ 21:28:16
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: Lydia :)

till moa : jag tror jag kommer och yävlar hos er :) de ä patricias häst jag har honom bara på foder :) <3

2010-08-18 @ 10:49:18
URL: http://hastcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback