Idag var jag med Alma!Och sen ramla jag och fick ett stort sår:(:(!

Idag var jag med Alma.Och då åkte vi skidor
ganska länge sen gick vi ut på gärdet och då så
åkte vi i jätte djup snö!!.Och sen så åkte vi i våran
ganska brant backe.Vi hade jätte kul!!.Och sen ville
vi gå in.Fast Alma sa att jag skulle åka en gång i spåren
som hon hade gjort.Men jag ville int eddet först.Men sen
tänkte jag,ja gör det väl då!.Och så åkkte jag 2 gånger och
sen när jag skulle gå upp från backen så ramlade jag och så
gjorde det lite ont och jag kände att jag ramlade på nått hårt
kände jag.Men sen gjorde det inte ont längre så vi gick in och sen
skulle jag titta där det hade gjort ont och då hade det blödit as mycke
och sen drog jag upp leggingsarna och då så rann det jätte mycket blog:(!.
Det såg jätte läskigt ut och sen ringde jag till mamma och hon kom hem.
Och då tog vi bort blodet och så satte vi på ett stort plåster på det!.Så sen
fick jag gå med benet helt rakt och nu har jag också duschat med det stora plåstret
och det sved.Men jag blötte knappt inte det benet det var på.Jag har såret på knät.
Och sen när jag hade duschat så gick jag in till datorn och sen åt jag lite och sen
nu tittar jag på En annan del av Köping men det var slut nu:(!Det är ju kuuuuuul!;)
Ha det bra /Lydia:)


Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Wilma

stakare:(

2010-02-23 @ 22:16:27
URL: http://wimmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback