Dålig uppdatering ju!!

Fy på mig asså!!.Jag  har glömt bort att skriva något på bloggen!!.
Det måste det bli skärpning på Lydia!!.Men idag ska det bli att rida!
I söndags red jag och Golle med Linnéa och Bosse!!.Det gick jättebra!
Vi hoppade med♥.Sen i Måndags red jag inte och inte i Tisdags.Men
igår hade vi tänkt att rida men sen hade pappa mammas bil.Och i mammas
bil låg min hjälm och väst och det så det gick ju inte då!.Men idag ska jag
iallafall rida!!.Idag måste jag rida iallafall!!.Men det är bara kul att rida!.
Jag måste titta hur många grader det ä ute med.Sen får man väl se lite.
Men idag måste jag nästan rida!.Jag ska nog rida på ridbanan tror jag.
För igår sa mamma att nu när det är så här kallt som det är nu så är det
bättre att rida på ridbanan än om man rider i skogen och tycker det är
jätte kallt så måste man ju rida hem oxå.Men inte om man rider på ridbanan.
                 Det var allt för idag ha det bra!//Lydiia♥♥


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback