Åkt skidor idag och igår!!!.

Hej alla goda vänner!!!
Igår och idag så har jag åkt lite skidor:):).
Det var längesen jag åkte skidor nu asså!!.
Nu får jag ha mammas pjäxor och sen har jag
mina skidor som jag hade när jag typ var 3år
eller nått haha.Men pjäxorna passar i skidorna!.
Och i pjäxorna är det storlek 37.Så det borde inte
passa tycker jag.Men jag tycker också att det är bra
att dom passar för att då kan jag ju åka skidor;):)=).
Och sen den 9:ånde Februari tror jag ska 3-4 och 5:an
på Väderstad skola åka till Sya och åka skidor:):):):):):)!.
Och sen ringde mamma till Mia och dom och dom hade skidor:):).
Så att man inte behöver låna där!!.Ha det bra♥!!!


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback