tagga tävling :D

Hejsan ! :D har inte haft tid och lust att blogga....
Men nu får ni ett litet inlägg om veckan som gått.
Jag har ridit ganska mke !.Det är ju också sjukt kallt !
Så jag tycker jag är duktig som rider fast det är typ
25 - ,ibland är det 10- och ibland äre 15 - och det
varierar mke faktiskt !.Men imorgodn ska jag till Walltorp
och hoppa lite,jag ska träna för på Tisdag ska jag till
Sissi och Nina Lilja och hoppa clear round .Det kommer
bli våran andra clear round tsm(L).Cimbas andra tävling
men nu i vår vill jag komma igång med tävlandet lite mera.
Cimba har varit lite busig på sista tin,sparkat mot skänkeln
och skit men det har börjat gå bättre !.Hoppas vi kommer
runt banan iallafall xD. Jag (L) Cimba *:) <3 // Lydiiia :)

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback