Jag har sovit över hos Alma.

Från Lördag till söndag sov jag över hos Alma.
På kvällen åt vi någon jätte god mat!.
Det var typ tjocka små hamburgare och
bearnärsås och sallad och med lite mer
smått och gått på.Efter maten åt vi lite
godis.På kvällen så lekte vi hopptävling
med häst. Vi byggde upp hinder och
gjorde en bana av allting.Sen kom Almas
storasyster Agnes och ville vara med.
Hon tyckte att vi skulle ta tid med.
Så vi tog min mobil och tog tid med.
Jag fick en dålig tid en gång när jag ramla och
sen skrattade vi så mycke med så jag kunde
inte komma upp från golvet.Banan bestod av
11 hinder.Fast banan var lätt. När vi skulle
gå och lägga oss var klockan typ 11 halv 12.
Fast då hade vi inte bäddat i Almas bäddsoffa
heller så vi gjorde det med.När vi hade bäddat klart
Gick vi och lade oss.Det var skönt fast vi läste lite
med.Vi läste Sigge böcker.Sen var vi så trötta så vi
släckte lampan och försökte sova.Vi kanske
pratade i 5 minuter med sen låg vi i sängen
och försökte sova och vi somnade nästan direkt.

                        Vi ses //Lydia!


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback