Stallet och inte mycke mer!!


Först idag var mamma och jag uppe i stallet.Mamma mockade och lade in mat till hästarna.Ja sen har vi ätit lite och inte gjort så mycke mer.Jag längtar tills i morgon då jag ska åka på CR i Mjölby måste upp tidigt för tävlingen bärjag kl.10.00 så det blir tidigt mamma har tvättat mina vita ridbyxor och kavajen och en hel del till.Jag hoppas det går bra för Golle och mig!.               /LydiaFörst idag var mamma och jag uppe i stallet.Mamma mockade och lade in mat till hästarna.Ja sen har vi ätit lite och inte gjort så mycke mer.Jag längtar tills i morgon då jag ska åka på CR i Mjölby måste upp tidigt för tävlingen bärjag kl.10.00 så det blir tidigt mamma har tvättat mina vita ridbyxor och kavajen och en hel del till.Jag hoppas det går bra för Golle och mig!.               /Lydia


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback