Ridskolan i Hogstad!!.

Hästar suger Hästar suger inte alls.Dom liksom äger.Idag var jag på ridskolan
hos Carro.Idag red min kompis Mathilda lektion hon red på den bushästen
Dragon!;).Hon skulle hoppa.När hon kom på det första hindret så hade hon
hoppat och då så bara tvärnitar han och hon är ju inte beredd på det så hon
bara faller ner på backen.Sen skulle hon hoppa en bana med och första gången
sprang jag med om han skulle göra likadant igen men det gjorde han inte
när jag sprang med för då visste han att nån kunde ta tag i honom om
han skulle börja busa igen men han gjorde inte det.Sen när Mathilda
skulle hoppa banan själv en gång så trodde Dragon att jag sprang med så
han hoppa jätte fint tills sista hindret då märkte han att jag inte sprang med
så han tänkte rulla sig.Han snurrade runt rund flera varv i cirklar men som
tur var så han Mathilda att hålla i manen så hon åkte inte av.
                                  /"LYDIA;)


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback