Idag blir det fotbollsträning!!.

Ja idag blir det fotbollsträning.Den började nyss inne
så nu behöver man inte frysa eller nått skönt.Jag tror
det har varit 2-3 gånger eller nått men jag vet inte rik-
tigt.För idag var det uppehåll på hoppträningen.Men
idag är det inne och då behöver man inte ha så mycke
kläder på sig heller det är också skönt!.Jag klockan
halv fem ska Axel vara på "gårn".Och klockan halv
sex ska jag vara på fotbollen.Det blir mycke åkande
men men...Så är det när Axel ska till gårn och jag
ska rida och Axel ska till innebandyn nån dag  och
jag ska till fotbollen och Axel ska med till fotbollen.
Jag så ä det ibland.                 /Lydia/


Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback