Jag har fått en egen dator i Julklapp!!!!

Idag så gick vi ner ganska tidigt.Jag vakna nog först
ttror jag.Sen skulle Axel och jag öppna 2 paket som
var likadana vi öppna bäda samtidigt.Och sen var det
en varsin dator i paketet.Jag blev jätte förvånad när jag
såg en dator med kartong  i paketet!!.Så nu sitter jag och
skriver på min egna dator!.Annars har vi bara haft en dator
att sitta på.Men nu har vi ju 3 datorer mamma och pappa
delar på den inte bärbara datorn fast pappa sitter inte så
mycke vid datorn.Och sen har Axel och jag en bärbar
var nu då!.Jag trodde inte jag skulle få en dator i julklapp
asså.Jag blev jätte förvånad!!!.Jag mamma e i stallet jag
orkade inte följa med idag.När det var julafton och allt.
Sen skulle vi till mormor och morfar i Vadstena sen då.Och
äta lite och öppna lite julklappar till.Där får vi typ 10 julklappar.
Jag är så stolt över min dator asså.Den är så fin och helt underbar.
Sen har jag kommit fram till hur man  tar kort med det blev ganska
bra bilder iallafall.Måste hinna rida  nån dag med då.
HA EN JÄTTE BRA DAG MED MÅNGA PAKET!!
Hälsningar Lydia!!!!!

Kommentarer till detta inlägg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback