ganska mycke bilder!

Nu har det varit så mycke bilder så nu måste jag skriva lite med!
Nu har jag kalas några släktingar är här nu har vi ätit mat och fikat! gott!!!
Tidigare idag
 var några andra släktingar här dom kom tidigare för dom skulle göra nått nu på kvällen

jag kommer blogga hur mycket jag kan och  ja kommer skriva vad jag gör om dagarna t em rida,spela fotboll mm



                                                          /Ha en fortsatt trevlig kväll
                                                               

                                                          /Lydia    


   

Kommentarer till detta inlägg :)
Postat av: Sarah

Ja nu måste du hålla mig uppdaterad så jag vet vad som händer när jag inte bor i trakten längre... :)

2009-08-07 @ 22:15:45
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback